God morgon

Har nyss vaknat. Sitter här med världens minsta ögon som inte tål nått ljus allt och tvingar mig att stirra på skärmen. Ska snart käka o klä på mig och sen drar jag in till gymmet. Känner mig inte så sugen nu kan jag säga. Men det värsta för mig är alltid att få mig iväg, så det blir bra när jag kommer dit. 

Igår gick det bra med bullbaket och jag hann också med att träffa min bästa vän och kompis Kristina, hon hade klippt sig och var jätte fin i sitt nya korta hår. Kvällen spenderades med mamma omkring körandes mellan olika affärer. När vi var på jysk hittade jag en liverpool kudde, snygg och billig var den dessutom. Kunde inte motstå att köpa den till L. Han blev mycket glad. Han och pappa var på hockey luleå-frölunda (3-2) så stämningen i bilen på väg hem var hög.

Nu måste jag åka. Här kommer bilder på bullarna från igår. (Glömde ta på när de var klara)







I dagens lucka i kalendern var det en tub med body skimmer. Nått jag aldrig skulle köpa själv men som är bra att ha. 
Glad onsdag!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0