Done fore the evening.

Nu är allting klart för morgondagen. Väskan med alla grejer är packad, drickan är fixad, maten är beställd, jag är nyduschad och klänningen är vald. Vi blir i påläng i år igen precis som förra året. Kommer blir great. Tyvärr fanns det inte att beställa plankstek (what??) Det är vad jag har ätit på nyår de senaste 5 åren. Dåligt! Men vi har beställt grillbuffé istället och den är inte fy skam den heller. 
Blir att jag åker till L ganska tidigt imorgon för det ska ju bli storm, 'klass 3' eller vad dom sa, på eftermiddagen. Man vill ju inte blåsa av vägen.

Nu ska jag gå och sova och hoppas på att jag är lite kryare imorgon. Har inte ont i halsen längre men nu har näsan börjat rinna. Inte så snyggt att ha röd sårig näsa på alla kort imon. Men men hellre det än vinter kräksjuka :)

____________________________________________________________

Update.

 Haha nån smällde just en raket här utanför, det gäller att börja i tid.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0