Diggilo

Jag skulle i tisdags till Sara för att äta Tårta och fira henne lite. Just innan jag ska åka till henne ringde hon o fråga om vi inte skulle dra till Happis o se på Diggilo istället. Lät ju rätt kul. Så på med många lager varma kläder och någon filt och sen iväg.
Kvällen blev trevlig om än inte lika 'röjjig' som vi hoppats på. Det var mycket folk och inga mygg aninges för kallt men vi var väl förberedda som tur var.

Tomas Pettersons stå upp och Molly Sandén när hon sjöng 'Halleluja' var bäst. 



Bilderna är suddiga, tog ju utan blixt smart som jag var, men jag tog iaf .. och det är det som är det viktiga.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Värsta tack för komplimangen ang. håret! :O Att säga "så ska du ha alltid" är typ den bästa.. Krrrr! Jag trivs! :D

2008-08-10 @ 23:14:35
URL: http://limepuff.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0