Nu ska här bli ordning och reda.

Idag innan jag åkte hem från stan passade jag på att köpa lite grejer som förhoppningsvis kommer få lite bättre ordning på mig.
Jag köpte en väggkalender, en liten kalender att ha i väskan (med jätte mycket plats att skriva för varje dag) och en kassabok. Och även en överraskning till L, men den får han först imorn så den får vara hemlig.

image1

Har bestämt mig för att spara så mycket pengar som möjligt nu till att resa runt lite i världen. Då fick jag tipset av mamma att föra kassabok. Hon är kassabokens största förespråkare tror jag. Det är jätte smart för då ser man verkligen vart alla pengar tar vägen. Plus att om man måste skriva ner varenda liten grej man köper, kommer (iaf jag) köpa mindre av godis o sånt för att det är pinsamt om det står för mycket sånt.

Har någon mer tips på att spara pengar?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

OJOJOJ! Duktigt av dej!

2008-04-14 @ 18:10:35
URL: http://rebcca.blogg.se
Postat av: Ebba

Viktigt!
För att vissa att vi bryr oss och som stöd för hennes familj ska vi idag tända ett ljus för Engla och sätta i våra fönster. Detta ska göras kl. 21.00 ikväll så att så många fönster som möjligt får lysa!
Visa ert stöd nu!
Ha det bra! Kram! //Ebba

2008-04-14 @ 18:26:22

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0