Middag och utgång!

Nu sitter jag hos L och ska bara byta om o sedan bege mig till kalix. Är bjuden på middag ikv hos Linnea vi ska beställa hem kinamat och sedan blir det utgång. Ska bli mycket trevligt tycker jag. Är kul när det händer nått.

Annars i helgen har det inte hänt så mkt, var på däck plus imorse och bytte till sommardäck o sedan har jag och L:s mamma gått en promenad i det härliga vårvädret.

Imon blir det mest troligt att jag åker och kollar när Lina ska spela fotboll. Tror att L ska döma den matchen. På kvällen tänkte jag och Lina att vi skulle passa på att träffas eftersom det blir så sällan nu mer.

Nu måste jag byta om för vi sak snart åka.

 Hejpa

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ha så kul! :D

2008-04-26 @ 22:45:30
URL: http://limepuff.blogg.se

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0