Gårdagen

Åhh gud vad kul vi hade igår. Var super trevligt hos Linnea. Det var jag Linnea, Jenny och Jennys kompis  Anna från mexiko som var där. Vi började med kinamat, vin och skvaller, allt på engelska efter som att anna inte pratar svenska så bra. Så nu är alla vi grymma på engelska. Sen åkte musiken på och fixandet började. 
Efter ett tag plingade det på dörren och vi fick panik för vi trodde att det var hyresvärden som skulle klaga att vi hade vart för högljuda eller nått. Det var en kille som var utsänd av hyresvärlden, men han ville bara säga att de oxå hade fest och att de ville bjuda oss dit :P Så vi bytte om och gick ner dit. De hade typ firmafest (intersport) så vi var i deras lokaler och det var skit kul. En kille där hade ett pocket shock-it, alltså det där spelet när man får en stöt om man gör fel, fast i fickformat. As skoj, ska köpa ett sånt, värsta party spelet. Fast det gör lite ont, tur att jag inte förlorade så mycket :P
Sen bar det av till Valhall där vi dansade HELA kvällen typ. Kl 2 stängde stället så L fick komma och hämta oss. Väl hemma slocknade jag driekt.
 Helt underbar kväll. Tack Linnea! :)
Här är lite bilder från igår. Resten hittas på Linus pixbox. Länkar sen för jag vet inte vad han heter :P
viAnna, jag och Linnea


viLinnea och jag
Haren Haren

Jag Jag


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0